Lehed

reede, veebruar 15

kogemustepagas

meile on antud vaid üks elu
üks kogemustepagas
mida täita
ja lõputult erinevaid teid
mille vahel valida

kõiki neid
ei saa keegi käia
ikka tuleb teha mõned valikud
mõned uksed tagaselja
jalaga kinni lüüa
niiet krohvi variseb
nagu tegematajätmisenukrust
ja kogematajäämisekurbust
ning rohi on alati
kellegi teise hoovis magusam
ja kellegi teise elus rohelisem

olgu elu nii rahuldav kui tahes
siis kelles ei kriibiks
vahetevahel ussike
et mis siis kui
ma oleksin nii teinud
ma oleksin tema valinud
ma oleksin rohkem pingutanud
ma poleks alla andnud
ja käega löönud
kas kes ja millises elus
oleksin ma siis

kogu võimaluste paabel
käib aeg-ajalt kummitamas
oma veel sulgemata uste
ja võimalikult elatavate eludega
sest ükski pagas
ei saa katta kõiki võimalusi
ning mitte keegi
ei saa lõpuni kinnitada
kas meie valikud
olid siis ikkagi õiged
või mitte

[10/04/2012]

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar